اخبار فروش آهن آلات ساختمانی
نوشته شده توسط : آهن پرایس

اخبار فروش آهن آلات ساختمانی


 

فروش پروفیل

طبق برسی هایی که انجام شده است، در روز گذشتهبازار آهن تهران افزایش قیمت دوباره ای را تجربه کرد.  در ابتدا که قیمت پروفیل ها اعلام شد، شاهد ثابت بودن قیمت پروفیل ها در بازار اهن بودیم؛ البته لازم به ذکر است که قیمت پروفیل پایا اصفهان با 30 تومان کاهش و قیمت پروفیل صدرا با 100 تومان کاهش اعلام شد. می توان اظهار کرد که قیمت پروفیل ها در بازار اهن تهران ثابت شده و از آن جو و افزایش قیمت روز های گذشته دور شده است. 

 

فروش میلگرد

با وجود ثابت بودن قیمت پروفیل ها، در روز گذشته قیمت میلگرد ها دچار افزایش و نوسان شد. بدین ترتیب که در ابتدای ساعات کاری کارخانه های تولید کننده میلگرد قیمت های خود را با 10 الی 200 تومان افزایش  اعلام کردند و بعد از گذشت یکی دو ساعت، قیمت میلگرد دوباره بالا رفت و با 25 الی 30 تومان افزایش قیمت به معامله رسید. گفتنی است که قیمت میلگرد نیشابور همچنان ثابت ماند. پیش بینی قیمت میلگرد بر این است که در هفته ی بعد شاهد آرام شدن نوسان قیمت و کاهش آن در بازار آهن باشیم.

 

فروش تیرآهن

تیر آهن های متفرقه در بازار اهن شاد اباد در روز گذشته افزایش قیمت بالایی را تجربه کرد. قیمت تیرآهن متفرقهدر حدود 2000 الی 10000 بالا رفت و باعث به وجود آمدن جو نا آرامی در بازار شد. قیمت تیرآهن ذوب آهن نیز افزایش پیدا کرد و این موضوع باعث شد تا از سایز 20 الی 27 قیمتی برای تیراهن ذوب اهن اعلام نشود و فروش تیراهن برای این سایز ها نیز بسته شود. 

 

 

 

 

فروش ورق سیاه، فروش پروفیل، فروش ورق روغنی، فروش تیرآهن، فروش ورق گالوانیزه، فروش نبشی و فروش ناودانی ،در آهن پرایس با تضمین قیمت وکیفیت انجام میگیرد. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما⬅️ اینجا ️ را کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 570
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: